Tuesday, August 10, 2010

Posa Ke Tidak

Pukul 9 malam kami masih confius nak posa ke tidak,
Ada masjid yang tengok anak bulan malam ni,
Ada yang tengok esok..
Imam daripada Malaysia, ikut Malaysia,
Yang dari Indonesia berkiblatkan Indonesia,
Yang dari Turki berpandukan Turki,
Itulah orang Islam dah lah minoriti,
Tapi masih tak bersatu..
Lastly ikut je Masjid Hepburn, yang paling hampir dengan rumah kami..
SELAMAT BERPUASA.

8 comments:

sayangsayangibu said... [Reply to comment]

selamat menjalani berpuasa...

a.z.r.i.n.a.03.07 said... [Reply to comment]

selamat bangun sahur Miza !

cheqna said... [Reply to comment]

selamat menjalani ibadah puasa kak =)

cheqna said... [Reply to comment]

selamat menjalani ibadah puasa kak =)

Nadiah Sidek said... [Reply to comment]

oh, mcm tu pulak ye? ikut yg terdekat tu yg terbaik kot. selamat berpuasa! :)

marinahunny said... [Reply to comment]

selamat berpuasa utk hamizah sekeluarga.. ;)

mamalieyna said... [Reply to comment]

ooh confius dibuatnya ye! selamat berpuasa hamizah sefamily!

julietchun said... [Reply to comment]

ada juga hal begitu ye. Kalo macam tu ikut yg puasa lambat tapi raya cepat lah :P

slm ramadhan di perantauan.