Wednesday, September 8, 2010

Selamat Hari Raya

Hampir 10 malam masih belum tau raya ke tidak esok.
Kalau puasa hari tu suami saya call imam nak tau jadi ke tidak puasa.
Malam ni lepas Maghrib dia dah tidur.
Kena allergic.
Memang tak boleh silap makan sikit senang terkena allergic.
Hari saya masak mee kari, masukkan udang kering, daging, fish ball, crab stick.
Tak tahu yang mana satu bahan yang dia alah..
Lepas makan ubat, terus tidur.
So, tunggu je lah keputusannya.
Tapi rasanya esok belum raya.
Apa pun




'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
&
MAAF ZAHIR BATIN"

12 comments:

Ummu Ammar said... [Reply to comment]

Salam Mizah..

Salam Idulfitri..Maaf Zahir & Batin andai sepanjang bersahabat ada tersilap kata tersalah laku..Semoga tabah beraya di rantau orang..

Nadiah Sidek said... [Reply to comment]

selamat hari raya kak mizah. sama2 la kita beraya di perantuan :)

al-lavendari said... [Reply to comment]

kesian kat suami awak. minta2 janganlah melarat penyakitnya.

disini raya hari jumaat.

selamat hari raya, maaf zahir batin.

* teringin juga nak pergi perth. dulu anak buah saya belajar dentistry kat sana, tapi saya tak sempat melawat.

siti murni said... [Reply to comment]

Salam Kak Mizah..salam syawal..

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin.

Hopefully, suami kak mizah will getting better..nak raya dah ni...

transformed housewife said... [Reply to comment]

tak boleh tanyo sain2 lain ko bilo rayo sano? harap2 ur hubby cepat baik.

Dayah said... [Reply to comment]

selamat hari raya kmizah...

Hamizah said... [Reply to comment]

Pah,
tq..harap2 tabah ler..

Hamizah said... [Reply to comment]

selamat hari raya Nadiah..
dah brapa kali beraya di perantauan?

Hamizah said... [Reply to comment]

alavendari,
alhamdulillah dah baik..
selalunya begitulah.lepas makan ubat ok je..

Hamizah said... [Reply to comment]

siti murni,
dah ok..
selamat hari raya..

Hamizah said... [Reply to comment]

nur,
dah tau dah esok raya ada yg sudi bg inform..

Hamizah said... [Reply to comment]

Dayah,
selamat hari raya..