Thursday, June 9, 2011

Hish..Danial Nie

Setiap hari Khamis, cikgu Kindy akan bawa  Danial akan ke Library sekolah untuk pinjam buku.Memang dah jadi budaya kat sini budak-budak 'dimanjakan' dengan buku.Bagus,kan?

Tapi minggu lepas dia telah pinjam buku ni

*

*

*

*

*


Kelakar pun ada, tiada sensitiviti langsung..Tapi dia suka dibacakan buku ni sebab mengisahkan tentang bab* yg cuba untuk terbang..hehe

11 comments:

Haffiz MohdNoor said... [Reply to comment]

hahha.. comel lak tajuk buku tu.. ntah ape la cerita dlm tu :D

Kak Aya said... [Reply to comment]

apa kisah buku ni? kecik-kecik dah rajin ke library..bagusnya..

Citarasa Rinduan said... [Reply to comment]

hehehehe..
umai pun suka baca buku walau belum 4 tahun..
dulu dia suka anjing.. baca buku ttg anjing..
lah nie dia tau.. anjing tak boleh di dekati.. HARAM...
HEHEHE

transformed housewife said... [Reply to comment]

baca buku psl babi takpo jah. anok2 sy pun suko gi library dulu. loni keno buat library sediri dle rumoh. rasonyo pernoh napok buku tu kat Hillcrest library.

a kl citizen said... [Reply to comment]

banyak membaca matang lekas fikirannya.. bagus!

Nadiah Sidek said... [Reply to comment]

safiyyah pulak suka tgk kartun2 karekter babi. tapi kartun tu jauh lebih baik dpd sin chan yg ajar anak2 kurang ajar dgn mak bapak. cuma kita ni je la yg rasa tak syok dgn karekter tu. kalau tukar karekter lain ok je. nak buat mcm mana..omputih kata babi tu comel :p

Acik Erna said... [Reply to comment]

Hamizah..hehe..lucu jugak kan..tapi kena bagi tau jugak binatang apa tu kan.

Kakzakie said... [Reply to comment]

Anak-anak yg menairk mata dia binatang. Soal najis dia belum tahu lagi:) tapi sebenarnya ada iktibar dari cerita mana mungkin bab* itu boleh terbang dgn perut boroi dan tak ada kepak kan....

zaidah said... [Reply to comment]

klu stakat membaca tak apelah mizah....bila dia dah membesar skit kita bagitau kat dia bab* tu haram...lagipun bila dia membaca secara tak langsung dia memahirkan diri dia...

Hamizah said... [Reply to comment]

hafiz n kak aya,
pasal babi yg cuba terbang..sy br edit n3 nie..hehe

Hamizah said... [Reply to comment]

ayu,
proses nak blajar,kan?

nur,
bagus dih anak suka bc buku..Msia susah la nak cr library pon..


a kl citezen,
insya Allah..tp msh kena bacakan utknya..blm tau bc sdiri lg..


Nadiah,
betul tu..tp kdg2 benci jg bila babi jugalah dijadikan karektor kartun


Kak Erna,
dia dah tau babi tu apa..
tp nampak comel agaknya sbb tu dia berkenan buku tu..hehe



kak zakie,
betul tu..


zai,
dia dah tau..cuma budaya matsaleh ni mmg sukak sgt dgn karektor pig tu..terpengaruh agaknya..