Wednesday, September 7, 2011

Bila Blog dah Jadi Liabiliti

Salam Syawal semua..


Entah kali ke berapa saya tenggelam dan timbul.Kali ni tak tau la berapa lama boleh bertahan..
Dulu saya blogging sebab nak menghabiskan masa yang sangat lapang.Sekarang ni saya hidup saya dah benar-benar terisi dengan kehadiran puteri kami, Iqleema Dalia..Memang saya mampu nak publish entry setiap hari..Tapi rasanya tidak adil pula bila komen-komen tak dapat saya balas apatah lagi nak blog walking.Sekarang ni blog dah jadi liabiliti bagi saya..



Saya ingin beri tumpuan sepenuhnya kepada buah hati baru saya ni.Sedikit masa lagi bila dah kembali ke Malaysia dan mula bekerja tak mungkin saya mampu beri perhatian sepenuhnya kepadanya.Hehe..Kalau saya lapang saya akan mencoret lagi.Tapi saya  tak janji untuk berkunjung ke blog pembaca sekelian.Maafkan saya..