Thursday, July 1, 2010

Nak Ummi Baru..

Melayan kerenah anak-anak kadang menyebabkan saya pening kepala juga.Anak dua je, bukannya 19, kan Nadiah?Hehehe..

Pernah saya cakap kat Danial : Kalau Baby banyak sangat buat hal, nanti ummi mati cepat.Abah pun kenalah cari ummi baru
Danial : Ye ke ummi?Baby nak la ummi baru...

Terdiam saya, abah pula tersenyum simpul.Penuh makna..Hahaha terkena lagi..

 

26 comments:

Ibuhani said... [Reply to comment]

hehehe....budak2! :)

chekna said... [Reply to comment]

kalako la danial ni... cuba ummi tanya plak, kalo ummi cari baby baru danial jeles x nanti??

Chik Na said... [Reply to comment]

chik na pun selalu cakap cam tu ngan Faiz & sufia... so far x de response

Zaidah said... [Reply to comment]

pandainyer dia bercakap..nak ummi baru...abah tersenyum ade makna tu...hehehe

siti murni ishak said... [Reply to comment]

Adoi, Mizah nak kena kan anak2, diri sendiri pulak yang terkena ye..kena ubah strategi ni..hihi.

deena farhana said... [Reply to comment]

aduyaiii....jgnlaaa danial....sian umiii

Lynn Nasir said... [Reply to comment]

alamak..anak-anak zaman skang (dan bapak-bapak zaman skang..)..aigoo! tak kecian kat ummi ke..^^

Ku Tak Sempurna said... [Reply to comment]

amboi abah!!!! senyum simpul eh!

nak kena ni .. hihihi

a.z.r.i.n.a.03.07 said... [Reply to comment]

kemain lagi si abah.. nak kena ketam tu.. hehehe..

Nadiah Sidek said... [Reply to comment]

hahaha...adeh..sabar je la danial ni

Hamizah said... [Reply to comment]

kak ani'
bapak bdk pon sama..hehehe

Hamizah said... [Reply to comment]

chekna,
dia mmg tertunggu-tunggu ummi bg adik kat dia..

Hamizah said... [Reply to comment]

chik Na,
kalau dah besar dia faham erti mak tiri

Hamizah said... [Reply to comment]

zaidah,
sebesar gunung maknanya tu..

Hamizah said... [Reply to comment]

murni,
mak kena kreatif la yer..

Hamizah said... [Reply to comment]

deena,
hahaha..biasalah hidup xgurau senda xbest juga

Hamizah said... [Reply to comment]

Lynn,ku tak sempurna,Reen & Nadiah
cam ada pakatan je anak ngan abah ni,kan..

en_me said... [Reply to comment]

teringat filem promlee, 'macam dunya ana yg punyahh' .. ahaks

Hamizah said... [Reply to comment]

en_me,
harap2 xberlaku kat alam realiti yer..

al-lavendari said... [Reply to comment]

salam.

tak patut betul abahnya tu tersenyum simpul .. kalau nak senyum pun tak payahlah bersimpul-simpul. nanti terbelit siapa yang susah ?

terima kasih kerana melawat dan meninggalkan komen kat blog saya.

saya dah jadi follower awak sekarang.

yatie chomeyl said... [Reply to comment]

ada2 je akal si kecik tu ye kak hehe

Hamizah said... [Reply to comment]

al-lavendari,
bersimpul sbb ada makna di sebalik simpulan..

yatiey,
itulah anak yatiey,makin besar makin pjg akalnya..

Dayah said... [Reply to comment]

bijak budak2 la ni...heheheh

julietchun said... [Reply to comment]

baru 2 anak dah macam2 kerenah kan, tapi kekadang seronok tgk perangai dorang.

fa10 said... [Reply to comment]

kwng..kwang..kwang, lepas kena cerita pasal stepmother la pulak

Hamizah said... [Reply to comment]

fa10,
betul juga..xpenah saya cite psl 'ummi baru' yg dia nak sgt tu..hehehe