Friday, October 16, 2009

Gumbiranyer hari ni..



Hai gumbiranyer hati hari ni..mesti ramai tertanya-tanya nape ye saya gembira sgt hr ni?jeng..jeng..jeng..abang dah book tiket utk blk Msia bln Mac thn depan..Insya Allah akan berada di Msia tiga bulan..

Setakat berada di cni nilah tiket Air Asia paling murah sempat kami survey..$52 dari Perth n $68 dari Kuala Lumpur..total lbh kurang $1100 (RM3300) utk kami empat beranak..boleh tahan juga..jenguk2 jg web MAS, takjub dengan harga tiketnya yg mencecah $3000 (RM9000).So sapa2 yg nak melancong ke sini boleh  la book Air Asia awal2..






ni family mentua saya



ni mak tercinta (panggil we)

Ya Allah mmg xboleh nk gambarkan perasaanku ni..kalo blh nl terloncat2, menari-nari..huh apepun Alhamdulillah,mudah-mudahan Allah masih panjangkan nyawaku utk bertemu org2 yg ku rindu...we, adik beradik,ma abah, ipar duai dan kwn2 semua..lamanya tak bersua muka..plan asal bln ni nk blk tp sbb2 yg tak dapat dielakkan. Kena tangguh..

Kalo nak kira ni blk nanti masa yg paling sesuwei coz adikku pompuan saya akan melangsungkan perkahwinan..dgn sapa?Saya pun xkenal sapa bakal suaminya..tp dia dh pernah ke rumah kami kat kampung semasa aku kt cni..

0 comments: