Saturday, January 21, 2012

Takdir Allah yang Terbaik..

Alhamdulillah dah hampir 1 1/2 bulan kami satu famili sampai ke Malaysia.Tapi saya memang tak sempat langsung nak update blog sebab betul-betul bz..Balik je dari Perth, Danial anak anak saya no. dua tak sihat..Mula-mula sakit kaki hingga tak dapat berjalan.Kemudian bersambung dengan sakit perut pula. Keluar masuk hospital sampailah saya kembali mengajar.Syukur dia dah pulih..

Bila dah mengajar bertambah bz la pula dengan tugasan kerana saya posting ke sekolah baru yang jauh dari tempat suami bekerja.100km lebih..Terpaksalah kami berpisah buat sementara waktu.Suami kat KT, saya dan anak-anak ke Dungun..Memang memeritkan.Tapi apakan daya..Perancangan Allah lebih baik untuk kami..


Sejak Khamis lalu kami datang ke Perth lagi untuk menghadiri majlis convocation suami..Tahniah suamiku, Dr Nazli..Mudah-mudahan ujian Allah untuk bertambah mematangkan hubungan kita.Amiiin..

9 comments:

Lady Lavender said... [Reply to comment]

owhh..dah balik mesia yea hamizah :-))

selamat menempuh 'hidup baru'. Semoga lebih tabah dgn ujian sementara ini..

Kakcik Nur said... [Reply to comment]

Tahniah untuk suami Miza dan selamat kembali ke tanahair. :)

cheqna said... [Reply to comment]

alhamdulillah...
balik doh dierr....
selamat la untuk kak sekuarga neh =)

ainnoraini said... [Reply to comment]

dah ada kt sini yee..
tahniah buat suami ...

marinahunny said... [Reply to comment]

ya allah, lama giler saya tak buka blog awak, xtau pun dh balik msia? mizah mengajar di dungun ke? dungun kat mana> kalu saya balik umah mertua boleh jumpa :)

pB said... [Reply to comment]

ado sini doh kor ???

hari tu g ata anok ko skoloh shamsul maarif, dok ita-ita jugok mano sor ghumoh Miza ....



selamat berbakti di tanah air

mamalieyna said... [Reply to comment]

salam tahun baru 2012~

ooh dh kt Msia ye..selamat betugas!

tahniah buat suami awak..

Insyaallah..perancangan Allah adalah yg terbaik~

Ibuhani said... [Reply to comment]

Balik dah ye.....x per ada hikmah berjauhan tu. Slmt kembali ke tanahair n slmt bertugas!

Nida said... [Reply to comment]

Dah sampai Malaysia ye...

Tahniah juga buat Dr. Nazli